Не-а.
Весь этот пассаж именно про конкретный блуд, про плотский грех:
Аще кум с кумою блуд сотворить, митрополиту гривъна золота и в опитемьи.
Аще кто зажьжеть двор, или гумно, или что иное, митрополиту 100 гривен, а князь казнит.
Аще кто с сестрою съгрешить, митрополиту 100 гривен, а у в опитемии и в казни по закону.
Аще ближний род поимется, митрополиту 8 гривень, а их разлучити, а опитемью да приимуть.
Аще две жене кто водить, митрополиту 40 гривень; а котораа подълегла, тую понята в дом церковный, а первую дръжати по закону; а иметь лихо водити, казнию казнити его.
Аще муж и с женою по своей воли распустятся, митрополиту 12 гривень; а будут невенчалныи — митрополиту 6 гривень.
Аще жидовин или бесерменин с рускою будеть иноязычници, митрополиту 8 гривень, а руска понята в дом церковный.
Аще кто еьблудит с чрьноризицею, митрополиту 100 гривень; а с животиною 12 гривень, а в опитемью вложит.
Аще свекорь с снохою съблюдит, митрополиту 100 гривен, а опитемья по закону.
Аще кто с двема сестрами падется, митрополиту 30 гривен.
Аще и с мачехою кто съблудит, митрополиту 40 гривень.
Аще два брата будуть с одиною жонкою, митрополиту 100 гривень; а жонка в домь.
Аще девка не восхочеть замуж, а отец и мати силою дадуть, а что сътворить над собою, отец и мати митрополиту у вине, а исторь има платити; такожь и отрокь.
Аще кто зоветь чюжюю жону блядью: великых бояр — за сором ее 5 гривень золота, а митрополиту 5 гривень, а князь казнит; а будеть менших бояр — за сором ее 3 гривны золота, а митрополиту 3 гривны золота; а будеть городскых людий — за сором ее 3 гривны серебра, а митрополиту Ъ гривны серебра; а сельскых людий — за сором ее гривна серебра, а митрополиту гривна серебра.
Аще кто пострижеть голову или бороду, митрополиту 12 гривень, а князь казнить.
Аще мужь иметь красти конопли, или лень, или всякое жито, митрополиту у вине, с князем на полы; також и жонка, аще иметь то красти.
Аще муж крадет белый порты, или полотна, или портища поневы, також и жонка, митрополиту у вине, с князем на полы.
Аще имет красти свадебное и огородное, бои и убийства, а что учинитися д[у]шегубьство: платить винну, князю с митрополитом на полы.
Аще про девку сыр будеть краань, за сыр гривна; а што егеря заплатять, а митрополиту 6 гривень, а князь казнит.
Аще мужа два бьются женски или вкусить, или одереть, митрополиту 3 гривны.
Аще мужь бьеть чужую жону, за сором ей по закону, а митрополиту 6 гривень, а князь казнит.
Аще сын бьеть отца или матерь, казнить его волостельскою казнию, а митрополиту у вине.
Аще девка въсхощет замуж, а отець и мати не дадуть, а что сътворить, митрополиту у вине отець и мати; такожь и отрок.
Аще чрьнець, или чрьница, поп, или попадиа, или проскурница впадут во блуд, тех судить митрополиту опрочь мирянь, во что их осудить волень.
Последний аргумент тоже неубедителен. Например, Иоанн Цец на аланском языке и на греческом пишет подобные же вещи о попах, но сам священником не является.